Helpdesk

Voor al uw vragen, verzoeken en problemen. Dien hier uw ticket in en wij nemen spoedig contact op.

Let op! Alleen voor klanten van Open2Bizz met een geldig onderhoudscontract.

Zorgt u ervoor dat u ons voldoende informatie geeft om snel en effiecient uw probleem en/of vraag te kunnen behandelen. Wanneer u een foutmelding ontvangt kopieer deze dan in een tekstbestand en upload deze als bijlage(n).

U kunt ook Schermafbeelding(en) maken en toevoegen. Wilt u later nog meer info geven? U krijgt altijd meteen een email bevestiging van ontvangst van het ticket. U kunt altijd een antwoord "Reply" sturen met aanvullende informatie.

Hoe meer informatie hoe sneller we u kunnen helpen.

(1) PRIORITEIT

  • Normaal: We kunnen wel gewoon (door) werken , maar er is een vraag die we graag beantwoord zien.

  • Hoge prioriteit: We kunnen wel gewoon (door) werken , maar er is een probleem die snel opgelost moet worden.

  • Urgent: We kunnen niet meer werken, of de server is niet beschikbaar. Wij adviseren om, na indienen, ook telefonisch contact op te nemen via +31 (0)85 002 0265