Telefonie (Voip) en Odoo

Vanuit uw Odoo omgeving meteen bellen, klantenkaart openen. Integratie tussen een Asterisk centrale en uw Odoo omgeving

€ 35/ mnd

Start

Aantal gebruikers / koppelingen / extensies: tot 10 gebruikers

15GB opslagruimte (voor voicemail / berichten)

Exclusief uitgaande gesprekskosten (maar wel voordelige tarieven)

Backup Inbegrepen

(1 x per uur, 1 x per dag, 1 x per maand) 

Setup kosten centrale/voip: Inbegrepen

Niet inbegrepenSetup kosten Koppeling met Odoo

U kunt uw eigen Voip leverancier kiezen, als deze maar voip ondersteund. Wij adviseren Cheapconnect en kunnen u hiermee helpen!

EXCLUSIEF:

Functioneel support zoals aanmaken extensies, doodschakelingen, instellen toestellen en voip clients

Maandelijks opzegbaar

Aanvragen

€ 99 / mnd

Complete

Aantal gebruikers / koppelingen / extensies: tot 50 gebruikers

60GB opslagruimte (voor voicemail / berichten)

Exclusief uitgaande gesprekskosten (maar wel voordelige tarieven)

Backup Inbegrepen

(1 x per uur, 1 x per dag, 1 x per maand) 

Setup kosten centrale/voip: Inbegrepen

InbegrepenSetup kosten Koppeling met Odoo

U kunt uw eigen Voip leverancier kiezen, als deze maar voip ondersteund. Wij adviseren Cheapconnect en kunnen u hiermee helpen.  

INCLUSIEF:

Functioneel support zoals aanmaken extensies, doodschakelingen, instellen toestellen en voip clients

Maandelijks opzegbaar

Aanvragen

Asterisk

Wat krijgt u van ons?

U ontvang een eigen telefooncentrale in de cloud. Wij leveren een Asterisk centrale, voorzien van FreePBX.

Wat kunt u allemaal zelf instellen: Zie de website van FreePBX: www.freepbx.org

Een koppeling met uw Odoo omgeving. Vanaf versie 10 is mogelijk. (Community versie op aanvraag)

Wij leveren alleen een centrale wanneer u ook bij ons een SaaS contract voor Odoo heeft.

Een koppeling met een Odoo omgeving in uw eigen datacentrum is ook mogelijk voor bestaande klanten; installatie en configuratie is dan op nacalculatie.

Voorwaarden

Afhankelijk van uw pakketkeuze ontvangt u van ons een SLA. Basisvoorwaarden:

- Telefonisch support (bij storingen) tijdens kantoortijden

- Support per e-mail 24/7

- Optioneel een noodnummer (alleen i.c.m. complete pakket)

- Één (lokaal of 085 nummer) inbegrepen.

- Nummerbehoud (porteren) van een bestaand nummer is mogelijk voor € 5,- / nummer.