Odoo: de alles-in-één bedrijfssoftware voor het MKB

OPEN SOURCE EN ALLES-IN-ÉÉN BEDRIJFSSOFTWARE

Als MKB ondernemer bereikt u op enig moment een omvang, waarbij verdergaande automatisering wenselijk is. Als u de voorkeur heeft om meerdere bedrijfsprocessen in één omgeving te kunnen overzien dan moet u zeker Odoo overwegen.


Modulaire opbouw

Met Odoo kunt u klein en overzichtelijk starten. Zowel qua complexiteit als qua kosten, bijvoorbeeld alleen met uw verkoopadministratie. Zodra u en uw medewerkers er klaar voor zijn, kunt u modulair uitbreiden en zet u met de volgende Odoo module de volgende stap. Dat kan bijvoorbeeld financiële administratie, project planning, webshop of een branchespecifieke module zijn. Ú zit aan het stuur en ú als ondernemer bepaalt de volgende stap. Door het alles-in-één principe profiteert u bij elke volgende module van de data in de modules die al geïmplementeerd zijn. Klantgegevens die bij de implementatie van de verkoopadministratie zijn aangemaakt, zijn ook direct zichtbaar in bijvoorbeeld de project administratie.


Kostenbeheersing

Klein en overzichtelijk beginnen voorkomt grote investeringen vooraf, u implementeert in het tempo dat bij u, uw budget en uw organisatie past. Door de gefaseerde aanpak heeft u snel profijt van de voordelen van alles-in-één software. Stapsgewijs groeit u toe naar een systeem waarbij alle informatie op één plaats, vanaf elke locatie, elk moment en eenduidig beschikbaar is. Na inrichting en configuratie zijn de maandelijkse kosten gebaseerd op het aantal gebruikers en voor u gereserveerde support. Naarmate de functionaliteit groeit voegt u gebruikers toe, makkelijk, snel en overzichtelijk.


Demonstratie

Odoo lijkt te mooi om waar te zijn. Maar de waarheid is dat het momenteel voor heel veel MKB bedrijven de beste oplossing is! Wij bewijzen het graag door een demonstratie op maat, waarin we de werking van de voor u belangrijkste Odoo modules kunnen tonen.

Vraag een demo aan middels het demo-aanvraag formulier